Mados technologijų ir verslo studijų programos absolventė Aušrinė Bareikytė dalinasi savo sėkmės istorija. Anot jos, drabužių kūryba bei siuvimas jos gyvenime nuo mažens buvo daugiau nei hobis, o įkurti savo prekinį ženklą – svajonė.
„12-oje klasėje buvau visiškai pasimetusi ir nežinojau, ką studijuoti. Rinkausi tarp teisės, architektūros, įvaizdžio dizaino, o mama pasiūlė stoti studijuoti Mados dizaino specialybę. Įstojau į drabužių konstravimą. Tuomet dar mažai nutuokiau, kur pakliuvau, bet žinojau, kad pabaigusi šias studijas, tikrai galėsiu įkurti savo prekės ženklą.
Dar net nebaigusi studijų įsidarbinau vienoje įmonėje drabužių konstruktore, kurioje iš karto gavau skaudžios patirties, apie kurią kalbėjo giminaitės – buvau apgauta, išnaudojama, negaudavau atlyginimo, galiausiai prieš mane buvo iškelta byla. Nenoriu per daug gąsdinti, galbūt man tiesiog nepasisekė, o gal kaip tik pasisekė, nes šios patirties dėka norėjau dirbti ir tobulėti tik savarankiškai.
Dabar esu tiek daug nuveikusi ir pasiekusi. Pradėjau teikti individualias paslaugas – konstruoti drabužių brėžinius dizaineriams. Šis darbas taip „užsikūrė“, kad nebeliko laiko kurti savo prekės ženklą, bet nebeliko ir noro. Per visą tą laiką pilnai susipažinau su mados industrija ir pamačiau, kaip yra sunku, kokia begalinė konkurencija vyrauja rinkoje, kaip sunku garantuoti kokybę ir kiek iš tiesų daug finansiškai tai kainuoja. Svajonės kol kas atsisakiau, bet savo veiklą praplėčiau kitomis kryptimis, apie kurias žinių ir įgūdžių gavau studijuodama – pradėjau teikti konsultacijas drabužių verslo kūrimo klausimais, dalintis pamokomis, istorijomis savo Instagram socialinėje platformoje. Pamačiau, kad ši informacija, kurią žinau, daugeliui yra be galo vertinga ir naudinga. Įkūriau siuvimo brėžinių parduotuvę „LEKApatterns“ siuvančioms namuose, kuri sėkmingai veikia jau antrus metus. Turbūt jau galėčiau sakyti, kad ši veikla – mano svajonių darbas.
Na ir dar pabaigai noriu pasidalinti nauju projektu. Kartu su Agne Bitautaite, kuri taip pat studijavo VIKO MTF, sugalvojome įkurti „KuriKuri“ Youtube socialinio tinklo kanalą, kur kursime “vblogus” ir teiksime žinių apie siuvimą, skatinsime drabužių perdarymą iš to, ką turime neperkant nieko naujo. Ir galima sakyti, šią mūsų idėją palaimino „iš aukščiau“ – kaip socialus verslas gavome paramą įrangai, tad esame labai rimtai nusiteikusios kurti daug įkvepiančio ir kokybiško turinio.
Dažnai manęs klausia – kaip aš subūriau tokią auditoriją? iš kur tiek klientų? Galiu atsakyti, kad prireikė daug sunkaus darbo, bemiegių naktų, nuolatinio mokymosi ir tikėjimo.“