Šių dienų mados pramonė prasmingai žingsniuoja tvarumo ir skaitmeninimo kryptimi, virtualizuodama beveik visus savo procesus – pradedant mados tendencijų prognozavimu, aprangos 3D projektavimu, po to sekančiu virtualiu jos primatavimu ir baigiant labai svarbiu – gamybos srautų modeliavimo bei optimizavimo etapu, dažniausiai besiremiančiu LEAN metodika, t. y. sklandžiu “butelio kakliukų” panaikinimu įvairiuose situacijose. Šių metų gegužės mėnesį Mados dizaino katedros studentė Gabrielė Garbaliauskienė aprangos gamybos procesų skaitmeninimo tyrimų rezultatus pristatė dvejose nuotolinėse konferencijose. Gegužės 11 d. dalyvavo Lietuvos mokslo tarybos organizuojamoje STUDENTŲ MOKSLINĖJE KONFERENCIJOJE 2021, kurios T-2│Medžiagų inžinerija, informatikos inžinerija, mechanikos inžinerija, statybos inžinerija, transporto inžinerija, aplinkos inžinerija sekcijoje pristatė pranešimą „Mados pramonės procesų modeliavimas, virtualizavimas ir optimizavimas FlexSim programos pagrindu“, o gegužės 13 d. – Kauno technologijos universiteto tarptautinėje jaunųjų tyrėjų mokslinėje konferencijoje INDUSTRIAL ENGINEERING 2021, pristatydama pranešimą „Simulation and Analysis of Garment Production on the Basis of FlexSim Software“. Pastarojoje konferencijoje dalyvavo jaunieji mokslininkai iš 6 šalių ir apėmė nemažą pasaulio dalį – nuo Brazilijos iki Pakistano. Džiugu, kad karantino laikotarpiu studentų ir jaunųjų tyrėjų konferencijų tradicijos nenutrūko ir kad nuotoliniu būdu buvo galima ne tik pasidalinti savo patirtimi ir atradimais, bet ir pasisemti naujų žinių bei įkvėpimo būsimiems darbams. Su Gabrielės Garbaliauskienės pranešimu bus galima susipažinti KTU elektroniniame leidinyje https://www.ebooks.ktu.lt/knygu_lentyna/mokslo-konferenciju-ir-pranesimu-medziaga/. MI18 grupės studentės Gabrielės Garbaliauskienės darbai (mokslinė vadovė dr. Eugenija Strazdienė) atlikti vykdant studentų mokslinius tyrimus semestro metu, finansuojamus Europos socialinio fondo lėšomis pagal priemonę Nr. 09.3.3-LMT-K-712 „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“.