Gegužės 25 d. Mados dizaino katedros dėstytojos kartu su katedros vedėja Silvija Grušnienė bei Mados technologijų ir verslo studijų programos studentais lankėsi Ukmergėje, aprangos siuvimo įmonėje ,,Vilkma“, kur dalyvavo edukaciniame seminare Technologinės inovacijos AB „Vilkma“.
Pristatydama įmonę jos atstovė Genovaitė Barysienė teigė, jog nežiūrint į pandeminio laikotarpio pasekmes, AB „Vilkma“ išlieka aukštos kokybės vyriškų ir moteriškų marškinių gamintoja, taikanti modernias projektavimo ir gamybos technologijas bei teikianti individualaus vyriškų marškinių siuvimo paslaugas (Vilkma Bespoke). Akcinė bendrovė „Vilkma“ yra puikus partneris įmonėms, kurioms priklauso garsūs, aukštos kokybės prekių ženklai „Burberry“, „Eton“, „Stenstroms“ ir kt.
Studentės ir lektorės (Evita Kryževičienė, Jolita Raupelienė, Gražina Skripkienė, Asta Kisieliūtė, Raminta Kalvaitienė ir Monika Polunina) domėjosi gaminių projektavimo ir siuvimo technologinėmis naujovėmis, sužinojo, kaip įmonė sprendžia tvarumo problemas. Būdama socialiai atsakinga „Vilkma“ sumažino atliekas gamybos grandinėje, panaudodama visus turimus audinių likučius, užsakovams siūlo tvarias pakavimo opcijas, rūpinasi tvariais audiniais ir apdailos medžiagomis, kurios atitiktų visus užsakovo pageidavimus.
Tą pačią dieną buvo aplankyta ir Nyderlandų kapitalo Ukmergės drabužių prekybos įmonė „Grosso Moda Lithuania“, Lietuvoje veikianti nuo 2000 metų, kurianti naujus drabužių modelius tokiems dideliems ir žinomiems prekių ženklams kaip „S. Oliver“, „Esprit“, „Peek & Cloppenburg“, ,,MEXX“ ir kt.
Pati įmonė srautinės drabužių gamybos neturi. Ukmergėje veikiančiame eksperimentiniame siuvimo ceche pasiuvami pagal užsakovo reikalavimus sukurti naujų modelių pavyzdžiai. Patvirtintų modelių gamybą pati įmonė organizuoja trečiosiose šalyse. Labai įdomu buvo sužinoti, kaip kuriami populiarūs mados produktai, kaip veikia sėkmingas mados verslo modelis, kokie etapai įveikiami tiekimo grandinėje, kol mados gaminiai ,,nuo eskizo“ patenka į kliento spintą.