Tęsiame pažintį su Menų ir kūrybinių technologijų fakulteto dėstytojais – šiandien kalbiname Aurimą Kamantauską, Kultūros vadybos ir šokio pedagogikos katedros dėstytoją.

AURIMAS KAMANTAUSKAS – renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas. Jo komanda surengė tūkstančius įvairiausių formatų renginių, tarp jų ir didžiausiose šalies arenose. Aurimas taip pat yra parengęs renginių organizavimo disciplinos mokymuisi vadovėlį „Geras renginys: kaip to pasiekti?“.

Fakultete Aurimas pradėjo dirbti tik šiais metais, Kultūrinės veiklos vadybos studijų programos studentams dėsto Kultūros ir pramoginių renginių vadybos dalyką.

Paprašėme trumpai save pristatyti MTF bendruomenei bei paklausėme, ko dėstytojas norėtų palinkėti studentams:

„Jau daugiau nei 20 metų kuriu renginius, juos organizuoju, režisuoju, dalinuosi jau įgyta patirtimi, todėl pradėjau dėstyti studentams Kultūros ir pramoginių renginių vadybą. Kadangi mano patirtis yra labai plati, tai aš jiems ir kūrybiškumą į tas paskaitas integruoju, ir vadybos įgūdžius, o šalia vadybos jie dar gauna ir kūrybiškumo praktines užduotis, ir labai daug teorijos.

Noras dalintis patirtimi perėjo ir į tinklalaidę „Kamantinėjimai. Apie kūrėjus ir veikėjus“, joje kalbinu įvairių profesijų žmones, kuriuos sutinku renginiuose. Ar tai būtų mokytojas, kuris atsakingas už mokyklos renginius; ar tai būtų virėjas, kuris žmones daro laimingus per skrandį; ar tai būtų dizaineris, kuris puošia žmones rūbais – juk nuo to, kaip tu ateisi apsirengęs, labai priklauso ir tavo savijauta, ir koks tu būsi svečias tame renginyje; ar tai būtų menininkas, kuris savo estetika kuria atmosferą ir ta estetika netgi padėjo mums pelnyti tarptautinius renginių organizatorių apdovanojimus tiek Šiaurės šalyse, tiek Europos didžiausių renginių apdovanojimuose. Tinklalaidės turinys yra puiki papildoma medžiaga ir mano studentams.

Noras dalintis ir įkvėpti, kad evoliucionuotume kartu su kūrybiniais sprendimais taip pat paskatino surengti „Revolution“ – didžiausią pasaulyje renginių organizatorių suvažiavimą, pirmąkart įvykusį šių metų pavasarį. Jau laukiu antrosios konferencijos, kuri taip pat evoliucionuoja ir keis savo formą, kad būtų arčiau žmonių ir kad renginys būtų prieinamas absoliučiai visiems, o ne tik tiems, kurie dirba renginių organizavimo sektoriuje kaip organizatoriai ar kaip paslaugų pirkėjai, tiekėjai. Svarbu, kad ir studentai, ir dėstytojai, kurie dėsto būsimiems renginių organizatoriams, turėtų savo renginį, kur kartą per metus visi susirinktų.

Iš esmės aš noriu pasidalinti bei įkvėpti studentus, kad visa, ką mes darome – ar tai būtų asmeninė šventė, ar tai būtų vieša šventė, ar korporatyvinis renginys – turėtų pridėtinę vertę, kad turinys būtų prasmingas, formuotų bei lavintų mūsų skonį, plėstų pasaulėžiūrą ir mes atrastume naujus žanrus, naujus atlikėjus ir tą laimės potyrį pajustume per visus elementus: uoslę, regą, lytėjimą, skonį, klausą.

Sutikau dirbti dėstytoju, nes esu sukaupęs daug gyvenimiškos ir profesinės patirties. Turiu daug entuziazmo dalintis savo profesine patirtimi ir džiaugiuosi, kad susitikimai su studentais – tiek dieniniais, tiek sesijiniais, leido susipažinti su jų jaunatvišku maksimalizmu ir talentu utopijas paversti realybe. Galiu drąsiai teigti, kad dauguma jų yra ne tik entuziastingi, bet ir labai kūrybingi, drąsūs, ambicingi.

Kaip dėstytoją save vertinu labai gerai, juk tai buvo mano sena svajonė pasidalinti sukaupta patirtimi. Būdamas studentu aš pats labiausiai vertinau paskaitas tų dėstytojų, kurie yra labiau praktikai nei teoretikai. Todėl dabar jaučiau tarsi tokį norą pasidalinti su būsimais renginių organizatoriais savo sukaupta patirtimi.

Esu labai reiklus ne tik sau, bet ir studentams. Taip pat esu įsitikinęs, kad ypač tie studentai, kurie lankė paskaitas, gavo neįkainojamą žinių bagažą ir įgijo praktikos, nes mes ne tik teoriškai kalbėjome apie renginių organizavimą, bet ir turėjome kūrybinių užduočių, išbandėme brainstorm‘o technikas: jie kūrė projektus, darė sąmatas, paskaitų metu skambino žinomiems žmonėms – renginių vedėjams, atlikėjams, restoranų savininkams. Taip, manau, kad ta perduota patirtis yra svarbi. Žinoma, daugeliui teko perlipti per save, paskaitų metu buvo visko – ir ašarų, ir gražių emocijų, ir pasididžiavimo savimi. Iš tiesų esu labai patenkintas rezultatu.

Studentams norėčiau palinkėti žingeidumo, kuo daugiau pasiimsite iš dėstytojų, tuo daugiau turėsite, nes tik geriausi, atkakliausi pranoksta savo dėstytojus ir tampa vedliais ateityje. Tai aš linkiu tos didelės ambicijos būti pavyzdžiu, geresniu pavyzdžiu, negu jiems teko sutikti.“

Nuotrauka – Ryčio Šeškaičio